Voor het plannen van een afspraak kunt u telefonisch contact met ons opnemen of persoonlijk langskomen. Als u zich wenst in te schrijven als nieuwe patiënt, bieden wij de mogelijkheid om telefonisch contact met ons op te nemen of om u digitaal in te schrijven via het invullen van ons inschrijfformulier.

  • Indien u verhinderd bent voor uw afspraak, vragen wij u vriendelijk om minstens 24 uur van tevoren contact met ons op te nemen om de afspraak te verzetten. Mocht u zich niet tijdig afmelden, zijn wij helaas genoodzaakt de behandeltijd in rekening te brengen.

  • Heeft u een klacht of opmerking over onze praktijk of behandeling? Aarzel dan niet om ons hiervan op de hoogte te stellen; wij staan open voor een constructief gesprek. Als u het prettiger vindt uw klacht niet direct bij ons te uiten, kunt u ook terecht bij het KNMT (Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde). Wij streven ernaar om uw ervaring in onze praktijk zo positief mogelijk te maken en waarderen uw feedback.